Nie wszystko jest takie, jak się wydaje… czyli zachęta do tego, by pochopnie nie oceniać czegoś, czego dobrze nie sprawdziliśmy to główna idea przyświecająca nowej, zachwycającej pod względem zastosowanych efektów wizualnych reklamy samochodu Honda CR-V 1.6 Diesel. Cały spot zbudowany jest na zasadzie zabawy wysmakowanymi złudzeniami optycznymi, w których jedynym realnym obiektem jest nowy oszczędny SUV od Hondy!
Spot pt. Honda Illusions, An Impossible Made Possible – New CR-V 1.6 Diesel Video pojawił się w sieci tydzień temu i już zdołał zgromadzić ponad 1 milion wyświetleń na YouTube oraz 45 tysięcy share’ów na Facebooku. Reklama została przygotowana na rynek europejski przez agencję mcgarrybowen z Londynu, a film wyreżyserował Chris Palmer. Można też podejrzeć materiał zza kulis kręcenia tego niesamowitego spotu.
[…] brytyjską kampanię Hondy HR-V z chodziarzami precyzyjnymi, zadziwiające iluzje wizualne w spocie Honda Illusions czy film Honda Hands, który zgrabnie podsumowywał 65 lat wynalazków Hondy. W najnowszej […]