Telekinetyczna niespodzianka w pewnej kawiarni…

Dawno już nie było tak wielkiego globalnego virala, który w ciągu zaledwie 2 dni zdobyłby taką popularność – jest to tylko kolejny z dowodów na to, że bardzo lubimy patrzeć, jak inni są wkręcani!  Spektakularna akcja prezentująca zjawisko telekinezy przeprowadzona została w pewnej spokojnej na pozór kawiarni, a jest częścią szerszej kampanii promującej nową adaptację klasycznego horroru Stephena Kinga pt. Carrie, która na ekrany kin w USA ma wejść już 18 października.

Spot pt. Telekinetic Coffee Shop Surprise pojawił się w sieci 7 października i w ciągu 48 godzin zdołał zgromadzić imponujące 14 milionów wyświetleń na YouTube oraz 710 tysięcy share’ów na Facebooku.  Wszystko wskazuje, że nurt reklamy znany jako „prankvertising” nadal ma się doskonale i ciągle trzeba mać się na baczności wchodząc do windy, toalety czy nawet kawiarni…

Telekinetic_CoffeeShop_Carrie

One Response to Telekinetyczna niespodzianka w pewnej kawiarni…

  1. […] się strachem w marketingu wirusowym – wystarczy przypomnieć się sobie spoty promujące: film Carrie, ekrany LG czy serię filmów z pewnej brazylijskiej windy. Problem z tymi filmami jest taki, że […]

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: