Bohaterowie popkultury długo musieli czekać na zegarek Samsung Galaxy Gear

Koncepcja inteligentnego zegarka nie jest czymś nowym – już w latach 1940-tych Dick Tracy, bohater popularnego komiksu, posługiwał się zegarkiem, który pełnił jednocześnie funkcję komunikacyjną.  W kolejnych dekadach twórcy często wracali do tego motywu – nieistniejący w rzeczywistości „smartwatch” był używany przez bohatera serialu Knight Rider, którego grał David Hasselhoff, a także pojawiał się w serii Star Trek oraz w kreskówkach Inspektor Gadget czy The Jetsons. Dużo było spekulacji, że Apple w końcu zaprezentuje swój pomysł na iWatch, ale jak na razie to Samsung zaspokoił marzenia wspomnianych bohaterów wprowadzając inteligentny zegarek Samsung Galaxy Gear.

Spot pt. Samsung Galaxy Gear: A Long Time Coming pojawił się w sieci zaledwie 2 dni temu, a już zdołał zgromadzić ponad 2.3 miliona wyświetleń na YouTube oraz 15 tysięcy share’ów na Facebooku. Wygląda więc na to, że dzięki Samsungowi science-fiction stało się rzeczywistością…  Reklamę przygotowała agencja 72andSunny.

SamsungGalaxyGear_ALongTimeComing

One Response to Bohaterowie popkultury długo musieli czekać na zegarek Samsung Galaxy Gear

  1. […] koreański koncern Samsung.  Najnowszy spot tej marki promujący wprowadzony niedawno smartwatch Samsung GALAXY Gear w kontekście uprawiania sportów zimowych okazał się być strzałem we własne kolano. […]

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: