Justin Timberlake i Jimmy Fallon wy#hash’tagowali 15 milionów wyświetleń

Jimmy Fallon – popularny w USA gospodarz nocnego talk-show Late Night with Jimmy Fallon zaprosił równie popularnego piosenkarza Justina Timberlake’a do odegrania zabawnego skeczu pokazującego, jak wyglądałaby typowa konwersacja z serwisu mikroblogowego Twitter przeniesiona do świata rzeczywistego.  Jak wiadomo Twitter upowszechnił zwyczaj „hashtagowania”, które teraz zostało udostępnione również na Facebooku – a więc może za parę lat nasze rozmowy w firmowej kuchni będą wyglądały mniej więcej tak?

Spot pt. „#Hashtag” with Jimmy Fallon & Justin Timberlake  pojawił się w sieci 2 tygodnie temu i w tym okresie zdołał zgromadzić już ponad 15.5 miliona wyświetleń na YouTube oraz 1.2 miliona share’ów na Facebooku.  Niestety nie wiemy o ile wzrosła liczba #hashtagów na Twitterze i Facebooku dzięki popularności tego video…

JimmyFallon_Hashtag

One Response to Justin Timberlake i Jimmy Fallon wy#hash’tagowali 15 milionów wyświetleń

  1. […] Spot pt. “Evolution of Hip-Hop Dancing” (w/ Jimmy Fallon & Will Smith) pojawił się w sieci 4 dni temu, a już zdołał zgromadzić imponujące 8.7 miliona wyświetleń na YouTube oraz 576 tysięcy share’ów na Facebooku.  Trzeba przyznać, że Jimmy Fallon świetnie wyczuwa, jakie treści dobrze wirusują w sieci i regularnie tworzy spoty, które – promując jego show – zdobywają globalną popularność.  Wcześniej jego wielkim hitem był nagrany wspólnie z Justinem Timberlake spot o modzie na #hashtagi. […]

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: