Heineken znów zaprasza do swojej ruletki wylotowej

W lipcu Heineken przeprowadził na lotnisku JFK w Nowym Jorku udaną akcję wirusową o nazwie Departure Roulette, w której podróżni mogli z pomocą Heinekena zmienić cel swojej podróży na kompletnie inny niż planowali…  Akcja cieszyła się sporą popularnością w mediach społecznościowych i wielu internautów pozytywnie się o niej wypowiadało, co zaowocowało pomysłem na nowe wykorzystanie „ruletki wylotowej”…

Spot pt.  Heineken | Departure Roulette En Route  pojawił się w sieci 5 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 2.1 miliona wyświetleń na YouTube oraz 6 tysięcy share’ów na Facebooku.  Dzięki ruletce Heinekena zaskoczeni internauci zostali wysłani do Rejkiawiku, Bukaresztu, Marakeszu, Seulu i Panamy – a akcję przygotowała agencja Wieden + Kennedy.

Heineken_DepartureRoulettEnRoute

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: