Czy ja śpiewałem? – Efekty uboczne nowej promocji Volkswagena

Chyba wszyscy kojarzą nieśmiertelny debiutancki przebój norweskiej kapeli A-ha pt. Take On Me z 1985 roku, a pewnie równie dobrze kojarzony jest jego wybitny, nagradzany video-clip będący mieszanką rysowanej ołówkiem animacji z obrazem filmowym.  Po 28 latach w końcu powstał film inspirowany teledyskiem A-ha.  Volkswagen rozpoczął właśnie nową promocję w USA, w ramach której osoby kupujące VW mogą przez 2 lata korzystać z darmowych przeglądów i drobnych napraw – a to sprawia, że właściciele Volkswagenów są bardzo beztroscy i podśpiewują sobie Take On Me

Spot pt.  Volkswagen Feeling Carefree Commercial | VW USA  pojawił się w sieci 8 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 441 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz 32 tysiące share’ów na Facebooku.

Volkswagen_FeelingCarefree

One Response to Czy ja śpiewałem? – Efekty uboczne nowej promocji Volkswagena

  1. Adrian pisze:

    bardzo sympatyczna reklama 🙂

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: