Chipotle pokazuje całą prawdę o masowej produkcji żywności

Amerykańska sieć restauracji fast-food Chipotle Mexican Grill, która specjalizuje się w daniach kuchni meksykańskiej takich jak tacos i burritos w swojej misji ma wpisane Food with Integrity, co oznacza, że wspiera małe gospodarstwa rolne i żywność pochodzącą ze zrównoważonych upraw.  Chipotle właśnie wypuściło grę o nazwie The Scarecrow [Strach na wróble] – dostępną na iPhone, iPad i iPod touch, a promuje ją taki oto niepokojący film animowany ze strachem na wróble w roli głównej…

Spot pt.  The Scarecrow  pojawił się w sieci 10 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 5.9 miliona wyświetleń na YouTube oraz 294 tysiące share’ów na Facebooku.  Ścieżkę dźwiękową stanowi tu piosenka pt. Pure Imagination, którą wykonuje Fiona Apple, a samą grę możecie pobrać na tej stronie:  http://www.scarecrowgame.com

Chipotle_Scarecrow

One Response to Chipotle pokazuje całą prawdę o masowej produkcji żywności

  1. […] zabłysnął spotem Back to Start, by w 2013 osiągnąć wielki sukces wirusowy produkcją pt. The Scarecrow. Najnowszy film reklamowy utrzymuje dotychczasową wymowę i estetykę, ale opowiada zupełnie […]

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: