Dawanie to najlepsza komunikacja w poruszającej reklamie tajlandzkiej sieci komórkowej TrueMove

Wielkim hitem wirusowym ostatnich dni jest zaskakująca reklama z dalekiej Tajlandii – wzruszająca historia sprzedawcy noodli, którego bezinteresowna szczodrość wobec biednego chłopca, który kradnie lekarstwo dla chorej matki przynosi niespodziewane owoce 30 lat później… Co ciekawe jest to reklama tajskiej sieci komórkowej TrueMove, której slogan reklamowy brzmi:  Giving is the best communication [Dawanie to najlepsza forma komunikacji] – ze spotu nie dowiadujemy się jednak jak owo „dawanie” przekłada się na ofertę operatora…

Spot pt. TrueMove H : Giving  pojawił się w sieci tydzień temu i w tym krótkim czasie zdołał zgromadzić imponujące 8.8 miliona wyświetleń na YouTube oraz 781 tysięcy share’ów na Facebooku, stając się najbardziej „szerowalną” reklamą ostatnich dni.

TrueMove_Giving

2 Responses to Dawanie to najlepsza komunikacja w poruszającej reklamie tajlandzkiej sieci komórkowej TrueMove

  1. […] swój cel. Wystarczy tu wymienić takie azjatyckie virale jak: Unsung Hero od Thai Life,  Giving od True Move czy The Power of Love od dtac. Najnowsza produkcja MetLife zawiera wszystkie niezbędne składniki […]

  2. […] hitem wirusowym 2 late temu był spot tajlandzkiego operatora komórkowego TrueMove o sile bezinteresownej szczodrości, teraz marka powraca z nowym filmem reklamowym, który […]

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: