Nowy produkt Poo-Pourri – bo prawdziwe damy nie robią k_py

Amerykę podbija właśnie nowy produkt toaletowy o wdzięcznej nazwie Poo-Pourri – jest to absolutna innowacja w zakresie eliminowania zdradliwych zapachów, jakie mogą pozostać po skorzystaniu z klozetu.  Jest to bowiem pierwszy spray, którego używa się jeszcze przed postawieniem klocka. Oczywiście podstawową grupą docelową dla Poo-Pourri są kobiety, które chcą ukryć przed otoczeniem, że niestety również zdarza im się wydalać produkty przemiany materii…  Spot reklamowy Poo-Pourri jest genialny w swojej absurdalności – szczerze polecam!

Spot pt.  Girls Don’t Poop – PooPourri.com pojawił się w sieci 5 dni temu, a już zdołał zgromadzić ponad 2.8 miliona wyświetleń na YouTube oraz 220 tysięcy share’ów na Facebooku. Filmik wymyślił i wyreżyserował Joel Ackerman.  A ja coś czuję, że wbrew pozorom jest sporo pań, które czekały na taki produkt – i teraz możecie go nabyć lub zamówić darmową próbkę na stronie:  http://www2.poopourri.com/.

PooPouri_GirlsDontPoo

5 Responses to Nowy produkt Poo-Pourri – bo prawdziwe damy nie robią k_py

  1. […] do toalet, który potrafi wyeliminować wszelkie zapachowe ślady zrobienia kupy…  Spot pt. Girls Don’t Poop był jednym z największych viralowych przebojów internetu w 2013 i do dziś zanotował ponad 26 […]

  2. […] do maskowania nieprzyjemnych zapachów, jakie mogą powstawać podczas wypróżnienia i którego zabawna reklama podbiła internety jesienią 2013 roku – powraca z świątecznym spotem. Wiem wiem, wydawało […]

  3. […] Spot pt. This Unicorn Changed the Way I Poop – #SquattyPotty pojawił się w sieci 5 dni temu i w szybkim tempie zdołał zgromadzić już ponad 1.8 miliona wyświetleń na YouTube oraz 175 tysięcy wyświetleń na Facebooku. Podnóżek Squatty Potty możecie nabyć już za $25 na stronie www.squattypotty.com, a wasze doświadczenie z wypróżniania się już nigdy nie będzie takie samo… Kampanię przygotowała agencja The Harmon Brothers, która stała wcześniej za sukcesem viralowym kampanii specyfiku do toalet Poo-Pourri. […]

  4. […] Poo-Pourri – zdecydowała, by całą komunikację zewnętrzną swojej marki oprzeć na zabawnych i wywołujących buzz spotach i strategia ta jak na razie działa świetnie, a swoją premierę właśnie ma kolejny film […]

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: