Ultrarzeczywisty meteor uderza w Ziemię podczas rozmowy o pracę w LG

Koreańska marka LG lubi promować wyśmienitą – ultrarzeczywistą – jakość obrazu swoich telewizorów poprzez zabawne żarty sytuacyjne.  Jakiś czas temu panie na ekranach LG przeszkadzały panom przy pisuarach w męskiej toalecie, wcześniej na próbę wystawiano nerwy pasażerów pewnej windy…  Teraz LG posunęło się jeszcze dalej – ofiarami najnowszego żartu są osoby zaproszone na rozmowę o pracę w LG, które stają się świadkami kosmicznej apokalipsy – zobaczcie sami!

Spot pt.  Ultra Reality: What would you do in this situation? – LG Meteor Prank pojawił się w sieci tydzień temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 8.3 miliona wyświetleń na YouTube oraz 488 tysięcy share’ów na Facebooku. Akcję przygotowała dla LG agencja SuperHeroes, a więcej informacji o telewizorach LG Ultra HD TV znajdziecie na stronie:  http://lgtv.cl/ultrahd.

LG_Ultra reality_MeteorPrank

One Response to Ultrarzeczywisty meteor uderza w Ziemię podczas rozmowy o pracę w LG

  1. […] w marketingu wirusowym – wystarczy przypomnieć się sobie spoty promujące: film Carrie, ekrany LG czy serię filmów z pewnej brazylijskiej windy. Problem z tymi filmami jest taki, że są one […]

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: