JUST DO IT czyli 25 lat sloganu NIKE i tyle możliwości…

Popularna amerykańska marka obuwia sportowego Nike świętuje właśnie 25-lecie swojego znanego chyba pod każdą szerokością geograficzną sloganu reklamowego JUST DO IT – chyba ostatniego z wielkich sloganów, który ciągle pozostaje w użyciu.  Był rok 1988 gdy podczas jednej z burz mózgów w agencji reklamowej Wieden + Kennedy, jej współwłaściciel Dan Wieden wpadł na pomysł hasła JUST DO IT  i tak już zostało do dziś, bo ilość różnych możliwości interpretacji tego sloganu jest absolutnie nieograniczona – o czym opowiada poniższy spot.

Spot pt. Nike Presents: Just Do It — Possibilities  pojawił się w sieci 10 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 8 milionów wyświetleń na YouTube oraz 210 tysięcy share’ów na Facebooku.  W spocie pojawia się plejada gwiazd sportu związanych z marką Nike;  koszykarz LeBron James, tenisistka Serena Williams, piłkarz Gerard Pique, bokser Andre Ward, a głosu lektorskiego użyczył aktor Bradley Cooper.

Nike_JustDoIt-25th

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: