Bobas-policjant kontra szybki odkurzacz Samsunga

Od dawna wiadomo, że małe bobasy przyciągają uwagę niemal równie dobrze, co małe słodkie szczeniaki czy kocięta – ich wykorzystanie w kampanii wody mineralnej Evian pt. Rollerbabies było niewątpliwie jednym z istotnych składników jej globalnego sukcesu wirusowego. Od tamtej pory regularnie pojawiają się wirusowe filmiki, w których bobasy wcielają się w różne dorosłe role – najnowszy przykład tego trendu to kampania marki Samsung, której bohaterem jest mały wąsaty policjant ścigający na sygnale szybki i zwrotny odkurzacz  Samsung Motion Sync, którym jego mama właśnie sprząta dom.

Spot pt.  Cute baby vs. Motion Sync vacuum cleaner pojawił się w sieci zaledwie 2 dni temu, a już zdołał zgromadzić ponad 102 tysiące wyświetleń na YouTube oraz 4 tysiące share’ów na Facebooku.  Spot przygotowała agencja The Viral Factory.

Samsung_vacuum

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: