Niewinny żart z akademika czyli co ma kura do komputera Toshiba

Humor rodem z męskiego akademika to ta niezbyt subtelna odmiana żartów, które bez względu na szerokość geograficzną na ogół wyglądają dość podobnie.  Marka laptopów  i desktopów Toshiba promuje właśnie swój sprzęt komputerowy w Ameryce targetując studentów – jak lepiej do nich trafić jeśli nie sięgając po sytuacje znane mieszkańcom akademików?

Spot pt.  Toshiba Chicken Prank pojawił się w sieci 2 tygodnie temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 143 tysiące wyświetleń na YouTube.  Kampanię przygotowała kanadyjska agencja Capital C.

Toshiba_Chicken

One Response to Niewinny żart z akademika czyli co ma kura do komputera Toshiba

  1. Ten chłopak, który jest przywiązany do łóżka i otoczony kurami, to taki niemalże Prometeusz w wersji testowej…

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: