Naprawdę możesz zaczekać z wysłaniem tego SMSa…

Cztery największe amerykańskie sieci komórkowe – AT&T, Verizon, T-Mobile i Sprint – połączyły siły, by przygotować kampanię społeczną pod hasłem It Can Wait [To może zaczekać], której celem jest przekonanie ludzi, by nie wysyłali SMSów w trakcie prowadzenia samochodu.  Do projektu udało się pozyskać wybitnego 70-letniego niemieckiego reżysera filmowego – Werner Herzog wyreżyserował mocny, 35-minutowy film dokumentalny pokazujący kilka historii osób, których życie zmieniło się nieodwracalnie z powodu SMSa wysłanego przez kierowcę.

Spot pt. „From One Second To The Next” Documentary – It Can Wait pojawił się w sieci tydzień temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 1.2 miliona wyświetleń na YouTube oraz 50 tysięcy share’ów na Facebooku.  Wynik jest naprawdę świetny zważywszy, że długość 35 minut to zupełny kosmos dla filmików na YouTube – trzeba jednak przyznać, że film wciąga, a każda opowiedziana w nim historia wywołuje sporo emocji.  Kampanię przygotowała agencja BBDO New York.

It can wait

2 Responses to Naprawdę możesz zaczekać z wysłaniem tego SMSa…

  1. […] też kilka kampanii społecznych, które próbowały nas o tym przekonać – jak chociażby It Can Wait z ubiegłego roku, ale nikt chyba jeszcze nie przeprowadził akcji tak silnie oddziałującej na […]

  2. […] społecznościowych podczas prowadzenia samochodu. Spory rozgłos w 2013 roku zyskał spot pt. From One Second To The Next, który w ramach tej kampanii zrealizował niemiecki reżyser Werner Herzog.  Najnowsza egzekucja […]

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: