Amerykański serwis subskrypcji tamponów HelloFlo – nie, nie przesłyszeliście się, w USA można sobie subskrybować co miesięczną dostawę tamponów – wypuścił niedawno filmik reklamowy, który właśnie robi sporą karierę wirusową w sieci. Jego dwuznaczną bohaterką jest niezbyt lubiana nastolatka, która na wakacyjnym obozie dostaje swoją pierwszą miesiączkę i wykorzystuje ten fakt, by stać się liderką grupy… Niestety jej kariera zostaje brutalnie przerwana, gdy koleżanki odkrywają usługi serwisu HelloFlo.
Spot pt. The Camp Gyno pojawił się w sieci tydzień temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 4.4 miliona wyświetleń na YouTube oraz 112 tysięcy share’ów na Facebooku. Serwis HelloFlo wprowadza obecnie „Period Starter Kit” – specjalny zestaw dla dziewczyn, które dostały swój pierwszy okres – a więc liderki wczesnego dojrzewania stracą pozycję w grupie?
[…] roku amerykański serwis subskrypcji tamponów HelloFlo odniósł spory sukces viralowy ze spotem The Camp Gyno, w którym pewna dziewczynka tyranizuje cały obóz harcerek, bo jako pierwsza dostaje […]
[…] przygodę z menstruacją… HelloFlo zyskało sławę w 2013 roku za sprawą viralowego spotu The Camp Gyno, by rok później powtórzyć sukces z filmem First Moon Party – skoro dwa razy się udało […]