Old Spice przedstawia najgorszego architekta na świecie

Marka Old Spice w USA kontynuuje kampanię wprowadzającą na rynek mydło Old Spice, wykorzystując do tego spoty parodiujące stylistykę reklam z początku lat 90-tych.  Bohaterowie tamtych reklam pomimo różnych przeciwności zawsze osiągali swój cel dzięki reklamowanemu produktowi, co dodatkowo podkreślał tekst piosenki  stanowiącej ścieżkę dźwiękową spotu.  W najnowszej reklamie Old Spice bohaterem jest architekt, który pomimo małych zdolności w tym zakresie nie traci dobrego humoru, bo ma swoje mydełko Old Spice… i prysznic w salonie!

Spot pt. Old Spice | Architect  pojawił się w sieci 5 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 255 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz 5 tysięcy share’ów na Facebooku. Reklamę przygotowała agencja Wieden + Kennedy z Portland.

OldSpice_Architect

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: