Dove pyta, kiedy przestaliśmy wierzyć w swoje piękno

Należąca do koncernu Unilever marka kosmetyków Dove powraca z nową reklamą, która celnie trafia w bardzo popularny insight – ludzie mają w zwyczaju chować twarz lub wręcz uciekać przed obiektywem kamery czy aparatu fotograficznego.  Dla kontrastu wystarczy spojrzeć na kilkuletnie dzieci, które raczej nie wykazują takich skłonności – a więc Dove stawia pytanie: kiedy to my dorośli przestaliśmy wierzyć w swoje piękno?

Spot pt.  Dove Camera Shy pojawił się w sieci 10 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 8.5 miliona wyświetleń na YouTube oraz 75 tysięcy share’ów na Facebooku. Po ogromnym sukcesie wirusowym kampanii Dove Real Beauty Sketches, która pobiła wiele rekordów i obecnie ma już ponad 55 milionów wyświetleń na koncie Dove znów ma rasowy globalny viral – spot ten przygotowała agencja Ogilvy & Mather z Londynu.

Dove_CameraShy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: