Ciekawość i zwinne dłonie inżyniera tworzą wynalazki marki Honda

Jednym z najpopularniejszych filmów na YouTube ostatnich dni jest nowy spot wizerunkowy japońskiej marki Honda, który zgrabnie podsumowuje historię 65 lat kolejnych innowacyjnych produktów – od silników, motocykli, poprzez samochody, motorówki, kosiarki, aż po roboty i samoloty… A wszystko to pokazane w konwencji miniatur przypominających zabawkowe resoraki, które powstają jeden z drugiego w rękach inżyniera.

Spot pt. Honda „Hands” pojawił się w sieci 5 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 2.3 miliona wyświetleń na YouTube oraz aż 200 tysięcy share’ów na Facebooku.  W filmie możemy zobaczyć takie kultowe produkty japońskiego koncernu, jak: motocykl 2RC143; dmuchawa do liści HB25, popularne auto typu SUV Honda CR-­V, dmuchana łódź Honwave T38 czy concept-car FCX Clarity – samochód, który emituje tylko wodę, a na samym końcu pojawia się też oczywiście słynny robot ASIMO.  Spot przygotowała dla Hondy agencja Wieden + Kennedy London.

Honda_Hands

2 Responses to Ciekawość i zwinne dłonie inżyniera tworzą wynalazki marki Honda

  1. ina3b pisze:

    WOW! Świetna ta reklama jest!

  2. […] Hondy HR-V z chodziarzami precyzyjnymi, zadziwiające iluzje wizualne w spocie Honda Illusions czy film Honda Hands, który zgrabnie podsumowywał 65 lat wynalazków Hondy. W najnowszej amerykańskiej kampanii Honda […]

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: