Warto mieć kanadyjski paszport dla piwa Molson Canadian

Kanadyjska marka piwa Molson Canadian przeprowadziła akcję ambientową w Europie, choć jej adresatami – wbrew pozorom – byli Kanadyjczycy! W kilku miejscach w Europie – w Canterbury, Dover, Cassel, Londynie, Brukseli i paru innych lokalizacjach pojawiły się duże czerwone lodówki oznakowane logo Molson Canadian.  Niestety lodówki – jak się domyślacie wypełnione dobrze schłodzonym piwem – były zamknięte, a otworzyć je mogła tylko osoba posiadająca kanadyjski paszport…

Spot pt. Molson Canadian | The Beer Fridge  pojawił się w sieci niecałe 2 tygodnie temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 1.6 miliona wyświetleń na YouTube oraz 57 tysięcy share’ów na Facebooku.  Kampania ta przypomniała dawny slogan reklamowy piwa Molson – I am Canadian. Akcję przygotowała agencja Rethink.

MolsonCanadian_Fridge

3 Responses to Warto mieć kanadyjski paszport dla piwa Molson Canadian

  1. kozz pisze:

    Fajnie być kanadyjczykiem 😛

  2. […] znanym z kanadyjskiej flagi odwiedziła kilka europejskich miast w ramach ambientowej akcji Scan Your Passport dla popularnej marki kanadyjskiego piwa Molson Canadian. Teraz producent tego piwa wysłał taką […]

  3. […] jakąś nietypową funkcją, zadaniem, prezentem… Akcje takie realizowały Coca-Cola, piwo Molson Canadian czy piwo Amstel, ale teraz kanadyjski bank TD Canada Trust zaskoczył swoich klientów w miejscu, […]

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: