Pan Stefan się nie poddaje, bo ma asy i jokery światowej sprzedaży!

Miesiąc temu mBank wyciągnął z niebytu i przypomniał zapomnianego polskiego wynalazcę buttonów internetowych – pan Stefan Poniekąt pomimo kilku cennych pucharów, które przypominają dni jego chwały nie ma już zbyt wielu nowych zamówień na przyciski.  Internet się zmienił, liczba kliknięć w nowych serwisach jest minimalizowana – dzielny Mr Button musiał się więc przekwalifikować. W drugiej odsłonie kampanii pan Stefan ma już nową pasję i odkrywa przed nami swój genialny pomysł na tańsze zakupy!

Spot pt. Pan Stefan wie, jak kupować taniej pojawił się w sieci 3 tygodnie temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 116 tysięcy wyświetleń na YouTube.  Kampanię przygotowała agencja Artegence.

mBank_PanStefan2

W sieci pojawił się też trzeci filmik z serii, w którym pan Stefan wpada na pomysł nagrania nieco spóźnionego „Harlem Shake’a„, bo jak mawiają – lepiej późno niż wcale!

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: