W męskich toaletach też straszy, ale chociaż cel jest zacny…

Seria akcji w windzie, w których przypadkowi ludzie są zaskakiwani, a właściwie to przerażani do tego stopnia, że nie wiadomo czy jeszcze się śmiać czy już martwić o kondycją psychiczną tych biedaków znalazła godnego kontynuatora – brytyjski Departament Transportu zamówił sobie kampanię pod hasłem THINK!, która miała skłonić młodych imprezujących w pubach Brytyjczyków do zastanowienia się zanim wsiądą za kierownicę po piwie czy innym drinku…

Spot pt. #PubLooShocker pojawił się w sieci zaledwie 3 dni temu, a już zdołał zgromadzić imponujące 3.6 miliona wyświetleń na YouTube oraz 93 tysiące share’ów na Facebooku. Podejrzewam, że tych kilku panów, którym czyjaś głowa przebiła lustro podczas gdy korzystali z toalety, z pewnością długo będą omijać wszelkie publiczne WC!  Kampanię przygotowała agencja Leo Burnett London.

PubLooShocker

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: