Reklama płatków Cheerios zupełnie niechcący stała się bardzo popularna…

Czy zwyczajna reklama płatków zbożowych  Cheerios pokazująca sympatyczną amerykańską rodzinę miałaby szansę stać się przebojem wirusowym w sieci?  Nie, takie reklamy prawie nigdy nie zyskują dużej popularności. Co takiego niezwykłego pojawiło się w nowym spocie Cheerios, że nagle wszyscy w USA o nim mówią? – Otóż marka odważyła się pokazać mieszane rasowo małżeństwo: białą matkę, czarnego ojca i uroczą córeczkę – mulatkę.  Jeśli myśleliście, że pokazanie takiej rodziny w XXI wieku w reklamie nie powinno wzbudzać żadnych emocji, to byliście w błędzie – ciągle wzbudza…

Spot pt. Just Checking pojawiła się w sieci 10 dni temu i już zdołała zgromadzić ponad 3.3 miliona wyświetleń na YouTube oraz 186 tysięcy share’ów na Facebooku.  Powiem zupełnie szczerze – reklama sympatyczna, choć nie widzę w niej nic szczególnie interesującego.  Byłoby dobrze, gdyby takie sprawy jaka rasa w końcu przestały wzbudzać jakiekolwiek niepotrzebne emocje. Może jeśli takie rodziny będą się pojawiały w reklamach częściej ten moment nadejdzie szybciej?  Kampanię Cheerios przygotowała agencja Saatchi New York.

Cheerios_JustChecking

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: