Prowokacyjna zbiórka ciuchów Abercrombie & Fitch dla bezdomnych

Amerykańska odzieżowa marka Abercrombie & Fitch słynie z tego, że pracownicy w jej sklepach – nazywani „modelami” – muszą być bardzo atrakcyjni (innych nie zatrudniają), a puszyste klientki nie mają czego tam szukać, bo szefowie A&F zdecydowali, by nie produkować rozmiarów XL i XXL dla pań. Po prostu nie chcę, by w ciuchach z metką A&F pojawiały się osoby, które mogą budować „niekorzystny” wizerunek marki.  Parę lat temu Mike Jeffries, prezes Abercrombie & Fitch, oświadczył, że w każdej szkole są dzieciaki, które są popularne i „cool” oraz takie, które nie są szczególnie lubiane – grupą docelową A&F są tylko i wyłącznie te dzieciaki, które są popularne, lubiane i dobrze wyglądają!  Niejaki Greg Karber najwyraźniej postanowił wkurzyć pana Jeffries’a i w poniższym filmiku rozdaje ciuchy A&F bezdomnym, którzy z pewnością nie spełniają wysokich kryteriów bycia „cool”…

Spot pt. Abercrombie & Fitch Gets a Brand Readjustment #FitchTheHomeless  pojawił się w sieci 5 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 6.5 milionów wyświetleń na YouTube oraz 600 tysięcy share’ów na Facebooku.  Najwyraźniej ilość osób, które mogą czuć się „wykluczone” z idealnej grupy docelowej A&F jest spora – ciekawe czy taka próba nacisku na firmę wywoła jakąś reakcję?

GregKarber_A&F

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: