Hipnoza narzędziem do weryfikacji prawdziwego smaku Coca-Coli?

Jak wiadomo Pepsi wiele lat temu próbowała udowodnić, że ma lepszy smak od Coca-Coli i rzeczywiście w tzw. „ślepych testach” ludzie częściej wybierali Pepsi, ale co z tego, skoro w sklepie i tak kupowali Coca-Colę. To świadczy o sile marki i wartości, którymi ją wypełniono – one są w stanie zrekompensować różne niedostatki.  Teraz Coca-Cola wykorzystuje motyw testów, by wykazać, że niskokaloryczny wariant Coke ZERO ma taki sam smak jak regularna Coca-Cola, a różni się jedynie mniejszą ilością kalorii. Zobaczcie sami, w jaki sposób przeprowadzono dowód z udziałem hipnotyzera Petera Powersa 😉

Spot pt. Coca-Cola explores taste under hypnosis  pojawił się w sieci 3 tygodnie temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 342 tysiące wyświetleń na YouTube oraz 5 tysięcy share’ów na Facebooku. Jak się okazuje podświadomość badanych nie wyczuła różnicy między klasyczną Coca-Colą, a niskokalorycznym wariantem Coca-Cola ZERO – po co więc serwować sobie więcej kalorii?

CokeZERO_Hypnosis

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: