Niektóre smartfony są bardziej „smart” – według Samsung Galaxy S4

Samsung Galaxy S4 – najnowszy topowy smartfon koreańskiego giganta swoją wielką premierę miał 14 marca 2013 w Nowym Jorku – a już w kwietniu trafił do sprzedaży w ponad 320 sieciach komórkowych w 155 krajach na całym świecie. Teraz trzeba jeszcze przekonać klientów, że model S4 to rzeczywiście „The Next Big Thing” czy też „Life Companion” jak głosi slogan tego modelu. Rozpoczęła się więc intensywna kampania reklamowa demonstrująca wszystkie przewagi Samsunga Galaxy S4 nad konkurencją, w szczególności nad iPhonem 5.  Poniższy spot, którego akcja rozgrywa się podczas imprezy z okazji ukończenia studiów – przez jednego z szczęśliwych posiadaczy S4 – już stał się przebojem wirusowym!

Spot pt. Samsung Galaxy S4 Ad – Graduation Pool Party pojawił się w sieci zaledwie 2 dni temu, a już zdołał zgromadzić ponad 1.3 miliona wyświetleń na YouTube oraz 35 tysięcy share’ów na Facebooku. Wychodzi na to, że teraz to już totalny obciach pojawić się na imprezie z jakimś iPhonem – w reklamie Samsunga już tylko rodzice młodych absolwentów ciągle mają smartfony z nadgryzionym jabłuszkiem.  Reklamę przygotowała agencja 72andSunny.

SamsungGalaxyS4_GraduationParty

One Response to Niektóre smartfony są bardziej „smart” – według Samsung Galaxy S4

  1. […] kampania launchowa nowego flagowego smartfona koreańskiego koncernu Samsung nie zwalania – można wręcz […]

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: