Mamusia ma niezłe zderzaki w nowej reklamie IRN-BRU

O IRN-BRU, szkockiej narodowej marce napoju gazowanego o bliżej niezidentyfikowanym smaku, miałem już okazję kilka razy pisać na tym blogu. Od wielu lat IRN-BRU stara się wyróżnić zaskakującymi, a czasem nawet lekko szokującymi reklamami adresowanymi do głównie do młodych. Najnowszy spot IRN-BRU to powrót do najwyższej formy – atrakcyjna mamusia, jej nowy push-up, synek i jego śliniący się kumple…

Spot pt. Mum, New IRN-BRU Advert 2013 pojawił się w sieci 5 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 580 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz 58 tysięcy share’ów na Facebooku. To jak, są jacyś chętni na grupowe przytulanie się z mamusią?

IrnBru_Mum

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: