Beyoncé zerka w przeszłość, ale żyje teraźniejszością – pijąc Pepsi

Pod koniec 2012 roku Pepsi ogłosiło podpisanie wieloletniej umowy z piosenkarką Beyoncé, która już od 2002 roku pojawiała się czasem w reklamach tego napoju.  Nowa umowa zapewnia Beyoncé finansowanie wybranych przez gwiazdę projektów artystycznych, a jej twarz pojawi się na limitowanej serii puszek Pepsi. Dziś zaś swoją premierę miał nowy spot telewizyjny, który zawiera fragment piosenki „Grown Woman”, która znajdzie się na nowym, piątym studyjnym albumie Beyoncé, jaki ma się ukazać w tym roku.

Spot pt. Pepsi Beyoncé „Mirrors” – Official 2013 video – #BeyHereNow pojawił się w sieci na tyle niedawno, że liczba wyświetleń na YouTube nie zdążyła się jeszcze odświeżyć, by pokazać prawdziwą ilość wyświetleń.  Mamy już jednak inne dane: 25 tys. share’ów na Facebooku, 11 tys. share’ów na Twitter i ponad 2 tysiące komentarzy na YouTube.  Jednym słowem Bey daje radę i choć w spocie zerka w lustro i widzi swoje wcielenia z przeszłości, to jednak żyje obecną chwilą – zgodnie z hasłem kampanii: Embrace Your Past, Live For Now.  Kampanię przygotowała agencja 180 Los Angeles.

Pepsi_Beyonce_Mirrors

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: