Znajomość zasad pierwszej pomocy to kwestia życia i śmierci!

Ten film naprawdę robi spore wrażenie – szczególnie, gdy ogląda się go bez znajomości kontekstu w jakim powstał.  Dlatego też tym razem zachęcam najpierw do obejrzenia filmu, a ewentualnie później zapoznania się z moim postem poniżej.

Spot pt. Helpless – St John Ambulance first aid advert pojawił się w sieci pół roku temu i w tym czasie zgromadził blisko 200 tysięcy wyświetleń na YouTube.  Wynik nie jest więc szczególnie imponujący, choć jak na lokalną kampanię społeczną, to też nie najgorszy.  Film ten powstał na zlecenie humanitarnej organizacji St John Ambulance, która m.in. zajmuje się edukacją w zakresie pierwszej pomocy.  Według danych tej organizacji co roku 140 tysięcy ludzi umiera w sytuacjach, w których znajomość zasad pierwszej pomocy mogłaby uratować ich życie.  Podobnie jak bohater powyższego spotu, który najpierw stoczył zwycięską walkę z rakiem, by później umrzeć w trywialnej sytuacji udławienia się… Kampanię przygotowała agencja BBH London.

StJohn_Ambulance

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: