Niektórzy puszczają bąki tylko w towarzystwie – taka moda z Kanady…

Najnowsza kanadyjska kampania społeczna próbuje walczyć ze zjawiskiem tzw. „social smokers” czyli osób, które utrzymują, że generalnie nie są palaczami, bo palą tylko w towarzystwie.  Palenie zostało tu sprytnie zastąpione puszczaniem bąków, co szczególnie zabawne wydaje się, gdy dziewczyna chcąc poderwać chłopaka na imprezie zalotnie pyta go czy wyszedłby z nią na szybkie pierdnięcie…

Spot pt. Social Farter pojawił się w sieci tydzień temu i w tym czasie zdołał zgromadzić 34 tysiące wyświetleń na YouTube – nie jest to może jakiś imponujący wynik, ale mam nadzieję, że uda się go jeszcze rozpropagować, bo pomysł kreatywny trafia w dziesiątkę 😉  Kampanię na zlecenie Ontario Ministry of Health przygotowała agencja BBDO Toronto.

SocialFarter

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: