Co zrobiłeś ze swoimi włosami? – czyli efekt damskiego szamponu…

Wielki koncerny FMCG nie po to wydają miliony dolarów (lub innej waluty) na tworzenie męskich linii kosmetyków, żeby jacyś leniwi i niezorientowani kolesie uparcie używali damskich szamponów swoich dziewczyn i żon! Co to to nie!  I nie po to Unilever wykorzystał swoją popularną damską markę Dove, żeby na bazie jej rozpoznawalności szybciej zbudować męski brand Dove Men + Care!  No teraz, skoro już wiecie, że używanie damskich szamponów jest szczytem niewdzięczności i obciachu, to możecie już obejrzeć brazylijski spot promujący męskie szampony Dove Men + Care, który zgrabnie parodiuje reklamowe chwyty stosowane w reklamach skierowanych do kobiet.

Spot pt. Dove Men + Care pojawił się w sieci zaledwie 4 dni temu, a już zdołał zgromadzić ponad 765 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz 114 tysięcy share’ów na Facebooku. Kampanię przygotowała agencja Ogilvy & Mather Brazil.

Dove Men+Care_shampoo

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: