Żarłoczny pan Wilkopies nowym dyrektorem marketingu Old Spice

W USA marka Old Spice wprowadza właśnie nową linię „dzikich” zapachów swoich dezodorantów i żeli pod prysznic, którą promuje hasło Answer the Smell of the Wild [Odpowiedz na zapach dziczy]. Chcąc zapewnić sobie prawdziwie dzikie kampanie reklamowe dla nowej gamy produktów na stanowisko dyrektora marketingu zatrudniono niejakiego Pana Wolfdog’a, który rozgościł się już w swoim biurze w budynku Procter & Gamble Plaza w Cincinnati.  Na pracowników działu marketingu P&G padł blady strach, bo Mr. Wolfdog czasem miewa problemy z powściąganiem swoich zwierzęcych instynktów…

Spot pt. Old Spice | Meet the Wolfdog pojawił się w sieci 4 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 945 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz 54 tysiące share’ów na Facebooku.  Pan Wolfdog dba o swój osobisty pijar i założył sobie również własną stronkę internetową: www.mrwolfdog.com.  Kampanię przygotowała agencja Wieden + Kennedy Portland.

OldSpice_Mr Wolfdog

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: