W USA marka Old Spice wprowadza właśnie nową linię „dzikich” zapachów swoich dezodorantów i żeli pod prysznic, którą promuje hasło Answer the Smell of the Wild [Odpowiedz na zapach dziczy]. Chcąc zapewnić sobie prawdziwie dzikie kampanie reklamowe dla nowej gamy produktów na stanowisko dyrektora marketingu zatrudniono niejakiego Pana Wolfdog’a, który rozgościł się już w swoim biurze w budynku Procter & Gamble Plaza w Cincinnati. Na pracowników działu marketingu P&G padł blady strach, bo Mr. Wolfdog czasem miewa problemy z powściąganiem swoich zwierzęcych instynktów…
Spot pt. Old Spice | Meet the Wolfdog pojawił się w sieci 4 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 945 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz 54 tysiące share’ów na Facebooku. Pan Wolfdog dba o swój osobisty pijar i założył sobie również własną stronkę internetową: www.mrwolfdog.com. Kampanię przygotowała agencja Wieden + Kennedy Portland.