Dwa małżeństwa na plaży (i tylko jedna kobieta) w postępowej reklamie Kindle Paperwhite

Firma Amazon wyszła na przeciw zmianom zachodzącym w amerykańskim społeczeństwie – skoro już w 9 stanach pary homoseksualne mogą zawrzeć związek małżeński, to czemu taka para nie mogłaby się pojawić w reklamie?  No i się pojawiła – w najnowszym spocie promującym czytnik Kindle Paperwhite, którego akcja rozgrywa się na plaży, mamy dwójkę bohaterów – atrakcyjnego pana, który nie radzi sobie z czytaniem w słońcu na iPadzie oraz seksowną panią wyposażoną w świetnie spisujący się Kindle Paperwhite.  Jeśli myślicie, że między panią a panem zacznie iskrzyć, to się pomyliliście – oboje czekają na swoich mężów, którzy poszli po drinki…

Spot pt. Kindle Paperwhite: Perfect at the Beach — Amazon TV Commercial pojawił się w sieci 3 tygodnie temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 654 tysiące wyświetleń na YouTube oraz 64 tysiące share’ów na Facebooku.  Reklamę przygotowała agencja Walrus.

KindlePaperwhite_PerfectAtBeach

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: