Jak Heineken rekrutował idealnego kandydata do pracy…

Każdy kto kiedyś prowadził rozmowy rekrutacyjne z kandydatami do pracy zetknął się ze zjawiskiem „wyuczonych” odpowiedzi na wiele najpopularniejszych pytań, jakie pojawiają się podczas takich rozmów.  Jak wówczas wybrać najlepszego kandydata, skoro wszyscy twierdzą, że np. ich największą wadą jest upór w dążeniu do celu? Heineken szukał kandydatów na staż związany z organizacją eventów oraz sponsoringiem footballu i zdecydował się nieco utrudnić kandydatom proces rekrutacyjny. Sami zobaczcie jak!

Spot pt. Heineken – The Candidate pojawił się w sieci niecały tydzień temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 1.5 miliona wyświetleń na YouTube oraz 170 tysięcy share’ów na Facebooku. Tę nietypową akcję rekrutacyjno-viralową przygotowała agencja Publicis z Mediolanu.

Heineken_TheCandidate

One Response to Jak Heineken rekrutował idealnego kandydata do pracy…

  1. Aiden pisze:

    Woah! I’m really loving the template/theme of this blog.

    It’s simple, yet effective. A lot of times it’s difficult to get that „perfect balance” between
    usability and visual appeal. I must say you’ve done a fantastic job with this.
    Additionally, the blog loads very fast for
    me on Opera. Excellent Blog!

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: