Nivea naraża na poważny stres w poczekalni lotniska

Nivea rozpoczęła niedawno kampanię swoich dezodorantów Nivea Stress Protect Deo – jej częścią jest zaskakująca zasadzka, jaką zastawiono na kilka niczego się nie spodziewających osób na pewnym niemieckim lotnisku. Wybrańcy marki Nivea zostali bowiem narażeni na niebywały wprost stres – ich twarz pojawiła się niespodziewanie w gazetach oraz w telewizyjnych wiadomościach jako twarz groźnych przestępców poszukiwanych przez policję…

Spot pt. NIVEA Deo: Stresstest pojawił się w sieci 3 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 1.2 miliona wyświetleń na YouTube oraz 80 tysięcy share’ów na Facebooku.  Niemiecka agencja Felix & Lamberti, która wymyśliła pomysł tej akcji, twierdzi że wszystkie ofiary „stresstestu” były wcześniej sprawdzone pod względem ich zdrowia, a na lotnisko przyprowadził ich ktoś znajomy…

Nivea-Stresstest

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: