Wzruszająca przyjaźń człowieka i konia w spocie piwa Budweiser

Amerykańskie piwo Budweiser kojarzy się zawsze z charakterystycznym zaprzęgiem koni rasy Clydesdale, które wykorzystywane są w akcjach promujących tę markę od ponad 80 lat. Od wielu już lat konie Budweiser Clydesdales występują również w reklamach telewizyjnych Budweisera i w umysłach Amerykanów stały się nieodłącznym elementem każdej kolejnej edycji Super Bowl.  Nic więc dziwnego, że również w tym roku pojawił się nowy spot, który okazał się być jedną z najlepszych, a z pewnością najbardziej wzruszającą reklamą tegorocznego Super Bowl!

Spot pt. 2013 Budweiser Super Bowl Ad — The Clydesdales: „Brotherhood” pojawił się w sieci 10 dni temu i w tym okresie zdołał zgromadzić imponujące 11 milionów wyświetleń na YouTube oraz aż 2 miliony share’ów na Facebooku! W tle można usłyszeć piękną piosenkę pt. Landslide w wykonaniu zespołu Fleetwood Mac.  Reklamę przygotowała agencja Anomaly.

Budweiser_ClydesdalesBrotherhood

2 Responses to Wzruszająca przyjaźń człowieka i konia w spocie piwa Budweiser

  1. Wężyk pisze:

    I nic dziwnego, bo reklama rzeczywiście piękna 🙂

  2. […] na Super Bowl. W ubiegłym roku wielkim hitem w TV, jak i w internecie okazał się wzruszający spot pt. Brotherhood opowiadający historię miłości i przywiązania konia Clydesdale do jego pierwszego opiekuna. W […]

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: