Szalona impreza uratowana przez prawdziwy smak Pepsi NEXT

Zostawianie „wolnej chaty” nastolatkowi to proszenie się o problemy – chyba każdy rodzic powinien to dobrze wiedzieć albo przynajmniej pamiętać, jak to bywało, gdy sam był w tym wieku.  Najnowsza reklama napoju Pepsi NEXT – nowej odmiany, która ma o 60% mniej cukru, a mimo to szczyci się prawdziwym smakiem coli – prezentuje sytuację, gdy rodzice wracają do domu, nad którym chwilową kontrolę przejął ich nastoletni syn Brandon.  Na pierwszy rzut oka to, co zastają, wygląda na solidną libację z udziałem napojów wyskokowych i prawdopodobnie innych wspomagaczy, ale naiwni rodzice dają wiarę swojej latorośli, która przekonuje ich, że uczestnicy imprezki raczą się jedynie niskokaloryczną Pepsi NEXT…

Spot pt. Pepsi NEXT Super Bowl Commercial – Party  pojawił się w sieci niespełna 2 tygodnie temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 2.2 miliona wyświetleń na YouTube. Reklamę przygotowała agencja TBWA\Chiat\Day z Los Angeles.

PepsiNEXT_Party

One Response to Szalona impreza uratowana przez prawdziwy smak Pepsi NEXT

  1. Jakoś mnie ta reklama PEPSI nie powala. Jak dla mnie zbyt oczywiste skojarzenia i trochę to takie nudne, ale może za dużo narzekam:)

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: