W tym sezonie kosmonauci wyrywają najlepsze laski

Axe rozpoczęło niedawno kolejną dużą akcję promocyjną Axe Apollo Space Academy dla nowej linii zapachowej Axe Apollo, w której wygrać można lot w kosmos.  To wystarczyło, by ogłosić kosmonautę nową najgorętszą męską profesją, która w swej magnetycznej mocy przyciągania kobiet z łatwością wygrywa z innymi tradycyjnie lubianymi przez płeć piękną zawodami, takimi jak strażak czy chociażby ratownik…

Spot pt. AXE Apollo – Lifeguard TV Commercial pojawił się w sieci tydzień temu i w tym czasie zgromadził już 1.1 miliona wyświetleń na YouTube.  Jest to jeden ze spotów, które Amerykanie mieli okazję zobaczyć w minioną niedzielę podczas Super Bowl, co z pewnością wybitnie pomogło mu w szybkim rozsianiu w sieci.  Reklamę przygotowała agencja BBH z Londynu.

AxeApollo_Lifeguard

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: