Pistacjowe „Gangnam Style” w reklamie Wonderful Pistachios

Koreańska gwiazda jednego przeboju czyli niejaki Psy musiał w końcu trafić do jakiejś amerykańskiej reklamy i trafił – do spotu na Super Bowl dla marki orzeszków Wonderful Pistachios.  Nie był to z pewnością wysublimowany sposób, żeby się wyróżnić w zatłoczonej innymi wypasionymi spotami przerwie reklamowej, ale na pewno dość skuteczny – każdy przecież kojarzy dźwięki „Gangnam Style” i charakterystyczne kroki układu tanecznego, który jeszcze niedawno podbijał YouTube….

Spot pt.  PSY | Wonderful Pistachios Get Crackin’ Super Bowl 2013 Ad pojawił się w sieci wczoraj i w ciągu jednej doby zdołał zgromadzić już ponad 763 tysiące wyświetleń na YouTube.   Jeśli debiutująca na Super Bowl marka Wonderful Pistachios osiągnie choć ułamek popularności, jaką zdobył już ten 35-letni rapper z Korei (ponad 1 miliard wyświetleń jego video na YouTube) to koszt jego zatrudnienia się zwróci z nawiązką…

WonderfulPistachios_Crackin

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: