Kaley Cuoco, gwiazda popularnego serialu komediowego The Big Bang Theory, jest atrakcją kampanii, jaką Toyota przygotowała na Super Bowl. Najpierw w sieci pojawił się teaser pt. I Wish, w którym Cuoco odczytuje i spełnia marzenia napotkanych przechodniów – spot ten w ciągu 10 dni zgromadził ponad 3.3 miliona wyświetleń na YouTube.
Niedawno zaś swoją premierę miał również główny 60-sekundowy spot, który już jutro zobaczą w stacji CBS Amerykanie oglądający transmisję z meczu Super Bowl. Film ten promuje model Toyota RAV4, a Kaley Cuoco wciela się w rolę wróżki zamieszkującej tego SUVa i spełniającej wszelkie życzenia jego posiadaczy…
Spot pt. Toyota RAV4 2013 Big Game Commercial „Wish Granted” Starring Kaley Cuoco pojawił się w sieci 5 dni temu i do dziś zdołał zgromadzić już ponad 11 milionów wyświetleń na YouTube. Spot przygotowała agencja Saatchi & Saatchi Los Angeles.
Ciekawie, przedstawiono markę Toyota. W kampanii postawiono na celebrytkę, co wskazuje, że zyskuje na oglądalności. 🙂