Nie pozwól, by Twoja koza zasmakowała w chipsach Doritos!

Doritos, popularna w USA marka chipsów, organizuje kolejną doroczną edycję swojego konkursu Crash The Super Bowl 2013, w którym amatorzy zgłaszają swoje pomysły na reklamę Doritos.  W finale pozostaje pięć najlepszych filmów spośród których internauci swoim głosami wybiorą najlepszy, który w nagrodę zostanie wyemitowany w TV przy transmisji z wielkiego meczu Super Bowl.  Jednym z tegorocznych finalistów jest spot z żarłoczną kozą, która szybko staje się koszmarem swojego właściciela…

Spot pt. Doritos® – Goat 4 Sale — Crash the Super Bowl 2013 Finalist pojawił się w sieci miesiąc temu i w tym okresie zdołał zgromadzić już ponad 584 tysiące wyświetleń na YouTube.  W tym roku Doritos po raz pierwszy przeniosło głosowanie z YouTube’a do specjalnej aplikacji na Facebooku, a więc spot ten ma znacznie więcej wyświetleń z poziomu aplikacji, które są poza YouTube. We wspomnianej aplikacji możecie też zobaczyć 4 pozostałych finalistów.

Doritos_Goat4Sale

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: