Pewnego mroźnego dnia na pewnej holenderskiej ulicy…

W kwietniu ubiegłego roku pisałem o widowiskowej i mrożącej krew w żyłach akcji wprowadzającej na rynek belgijski kanał telewizyjny TNT – spot pt. A Dramatic Surprise On A Quiet Square stał się jednym z największych przebojów viralowych 2012 roku z wynikiem ponad 42 milionów wyświetleń na YouTube!  Teraz TNT wchodzi na sąsiedni rynek holenderski i postanowiło zreplikować sukces tamtej akcji – zobaczcie jak im to wyszło!

Spot pt. A dramatic surprise on an ice-cold day  pojawił się w sieci zaledwie 3 dni temu, a już zdołał zgromadzić ponad 1.5 miliona wyświetleń na YouTube oraz 92 tysiące share’ów na Facebooku.  Magia czerwonego przycisku, który dodaje dramatyzmu sennej niderlandzkiej ulicy handlowej zadziałała ponownie?

TNT_YourDailyDoseOfDrama

One Response to Pewnego mroźnego dnia na pewnej holenderskiej ulicy…

  1. […] która w ostatnim roku zasłynęła dwiema ogromnie popularnymi kampaniami wirusowymi z cyklu Push To Add Drama, dla stacji telewizyjnej TNT, powraca w wielkim stylu – tym razem z kampanią społeczną dla […]

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: