Internet Explorer szuka dzieci lat 90-tych

Mało kto wie lub pamięta, ale przeglądarka internetowa Internet Explorer, firmy Microsoft, po raz pierwszy pojawiła się w 1995 i była jedną z pierwszych przeglądarek na raczkującym rynku internetowym. Około roku 2002 osiągnęła szczyt swojej popularności – używało jej wtedy 95% internautów, ale później na rynku pojawiły się kolejno Safari, Firefox i wreszcie Google Chrome, które odebrały IE wielu użytkowników.  W swojej najnowszej kampanii Internet Explorer odwołuje się do emocji pokolenia V – dzieci lat 90-tych, których pierwszy kontakt z internetem odbywał się właśnie za pośrednictwem IE. Przekaz kampanii jest prosty:  Ty dorosłeś, ale również IE wydoroślał – połącz się z nim ponownie!

Spot pt. Child of the 90s | Internet Explorer pojawił się w sieci 3 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 3.3 miliona wyświetleń na YouTube.  A jak Wam poszło odnajdywanie w sobie dziecka lat 90-tych?  Kampanię przygotowała agencja Column Five z Los Angeles.

IE_Childofthe90s

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: