Porównywarka cen CompareTheMarket.com powraca w angielskim stylu

Brytyjska porównywarka cen ubezpieczeń i produktów finansowych CompareTheMarket.com zasłynęła kilka lat temu głośną kampanią, w której główne role odgrywały surykatki prowadzące serwis internetowy o bliźniaczo podobnej nazwie CompareTheMeerkat.com (ang. Meerkat = surykatka).  Teraz serwis ten powraca z nową kampanią – skrzącą się absurdalnym humorem w stylu Monty Pythona – promującą możliwość łatwego porównywania różnych ofert kart kredytowych. Bohaterami spotu są: Maurice Wigglethorpe-Throom – prezes i założyciel CompareTheMarket.com oraz Spencer, jego asystent z ogromnymi, sztucznymi brwiami…

Spot pt.  Credit Card Comparison by Maurice Wigglethorpe-Throom, CEO and Founder of comparethemarket.com pojawił się w sieci zaledwie 2 dni temu, a już zdołał zgromadzić 652 tysiące wyświetleń na YouTube. Gdybyście po obejrzeniu spotu chcieli się zabezpieczyć przed nadmiernym przyrostem owłosienia na twarzy, to proponuję zajrzeć na stronę: http://www.comparethemarket.com/credit-cards.

CompareTheMarket_credit-cards

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: