Niedźwiedź postanawia wyprać swoje futerko w pralce Samsung

Samsung to jedna z firm, które stały się mistrzami w wykorzystywaniu marketingu wirusowego do promocji swoich licznych produktów – najnowszy przykład to spot promujący pralki Samsung z linii EcoBubble, wykorzystującej pęcherzyki wodne by umożliwić pranie ubrań w zimnej temperaturze, a przy tym oszczędnie i korzystnie dla środowiska.  Akcja spotu rozgrywa się w zimowej scenerii Kolumbii Brytyjskiej w Kanadzie, gdzie ma się odbyć sesja zdjęciowa pralek Samsung EcoBubble – jednak planu ekipy zmienia pojawienie się wielkiego niedźwiedzia, który najwyraźniej jest zdesperowany by wyprać swoje futro…

Spot pt. Huge Bear Surprises Crew on EcoBubble Photo Shoot in BC pojawił się w sieci 6 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 962 tysiące wyświetleń na YouTube oraz 85 tysięcy share’ów na Facebooku. „Goły” niedźwiedź jest wytworem Jellyfish Pictures z Londynu.  Na stworzenie go złożyły się 3 dni kręcenia w plenerze z żywym, ogromnym kanadyjskim Brown Bear, zestawy rąk i stóp protetycznych, oraz mężczyzna w zafarbowanych pończochach tańczący na śniegu przy ogromnym mrozie.  Film przygotowała agencja The Viral Factory.

SamsungEcoBubble_Bear

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: