Tiger Woods trafi w każdy dołek w nowej reklamie Nike

W najnowszym spocie Nike Golf występują obok siebie dwie gwiazdy tej dyscypliny sportowej – uznany mistrz, 37-letni Tiger Woods będący obecnie nr 2 na świecie oraz Rory McIlroy, pochodzący z Północnej Irlandii rewelacyjny 23-latek, który w rankingu jest obecnie numerem jeden.  Rywalizacja pomiędzy dwoma gwiazdorami dość szybko przenosi się z dołków na polu golfowym na zupełnie inne „dołki” – zobaczcie sami!

Spot pt. Nike Golf: No Cup Is Safe pojawiła się w sieci zaledwie 2 dni temu, a już zdołała zgromadzić imponujące 1.5 miliona wyświetleń na YouTube oraz 192 tysiące share’ów na Facebooku.  Film tradycyjnie przygotowała agencja Wieden+Kennedy z Portland (USA).

NikeGolf_NoCupIsSafe

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: