Coca-Cola celebruje szaleństwo spontanicznych dobrych uczynków

W Brazylii Coca-Cola prowadzi aktualnie kampanię pt. Crazy for Good [Na dobre szaleni], która namawia ludzi do spontanicznego praktykowania dobrych uczynków (tzw. random acts of goodness) – nie muszą to być duże rzeczy, ot np. przybicie komuś piątki, zasadzenie drzewka czy zbudowanie prostej huśtawki.  Drobne przejawy empatii, które mogą wywołać uśmiech na twarzy drugiego człowieka…

Spot pt. Coca-Cola Let’s Go Crazy  pojawił się w sieci 2 tygodnie temu i w tym czasie kilka dostępnych wersji językowych zgromadziło już łącznie ponad 575 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz 70 tysięcy share’ów na Facebooku. Kampanię przygotowała brazylijska agencja Ogilvy & Mather.

CocaCola_LetsGoCrazy

One Response to Coca-Cola celebruje szaleństwo spontanicznych dobrych uczynków

  1. […] Truck).  Coke celebruje również spontaniczne praktykowanie drobnych dobrych uczynków w kampanii Crazy for Good.  Jest jednak coś, czym fani Coca-Coli nie mogli się podzielić – mowa o zwykłej puszce […]

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: