Nike wie, że hokej jest wszystkim dla Kanadyjczyków

Tuż przed końcem 2012 roku Nike wypuściło nową reklamę, która z pewnością przypadła do gustu mieszkańcom Kanady, dla których hokej to ich sport narodowy.  Reklama z hasłem „Nasz jest Hokej” pojawiła się też w okresie, gdy start rozgrywek ligi NHL stoi pod znakiem zapytania ze względu na tzw. „lockout” czyli przeciągające się negocjacje między właścicielami klubów a związkiem zrzeszającym zawodników. Rozgrywki powinny wystartować w połowie października 2012, a w tej chwili mówi się o połowie stycznia jako najwcześniejszym możliwym starcie NHL.  W spocie pojawiają się zwykli Kanadyjczycy, którzy deklarują że za nic nie oddadzą hokeja – a jak ktoś im zabierze lodowiska, to będą grać na zamrożonych jeziorach, a gdy zabraknie krążków do gry, to będą grać nawet zamrożonymi hamburgerami…

Spot pt. Hockey Is Ours – Nike  pojawił się w sieci 2 tygodnie temu i w tym czasie zdołał zgromadzić blisko 700 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz 40 tysięcy share’ów na Facebooku.   Reklamę przygotowała dla Nike agencja Wieden+Kennedy z Nowego Jorku. Na potrzeby kampanii powstał też specjalny fanpage Nike Hockey.

Nike_HockeyIsOurs

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: