Macierzyństwo to ciężki kawałek chleba wg Fiata 500

Włoski koncern motoryzacyjny FIAT jest ostatnio bardzo aktywny w marketingu wirusowym – po kilku amerykańskich spotach, które stały się przebojami na YouTube teraz przyszedł czas na filmik ze starego kontynentu.  Model Fiat 500L na rynku brytyjskim promuje rappowany hit pt. The Motherhood [Macierzyństwo] dedykowany Wszystkim Matkom, które codziennie zmagają się z masą różnych wyzwań… Zapewne jest to główna grupa docelowa dla tego modelu 😉

Spot pt. ‚The Motherhood’ feat. Fiat 500L   pojawił się w sieci 10 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 1.3 miliona wyświetleń na YouTube oraz 116 tysięcy share’ów na Facebooku.  Spot przygotowała agencja Rubber Republic, a więcej informacji o samym autku można znaleźć na brytyjskiej stronie Fiata.

Fiat500L_Motherhood

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: