Prawie jak viral czyli recycling najpopularniejszych wirusów wg TomTom

Popularny holenderski producent nawigacji GPS – TomTom – przeprowadza właśnie globalny konkurs pod nazwą TomTom Daje Ci Więcej, który chce teraz wypromować w sieci.  Niestety cały budżet został już wydany na nagrody, których jest rzeczywiście sporo – w tej sytuacji TomTom zdecydował się spreparować virala – ale żeby mieć pewność, że będzie skuteczny – ulepiono go z motywów najpopularniejszych w ostatnich latach wirusów.  Zobaczcie sami, czy odgadniecie wszystkie inspiracje twórców tego dzieła 😉

Spot pt. TomTom (almost) makes a viral pojawił się w sieci 4 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić ponad 173 tysiące wyświetleń na YouTube oraz 5 tysięcy share’ów na Facebooku. Wkróce na pewno się mocniej rozkręci.  A jak udało Wam się odgadywanie inspiracji twórców tego spotu? Ja zidentyfikowałem nawiązania do: tańca na dworcu w Londynie od T-Mobile, kampanii z kolorowymi kulkami od Sony Bravia, akcji „Push for more drama” dla kanału TNT, kampanii Blendtec „Will it blend?„, spotu wody Evian „Rollerbabies„, kampanii żeli pod prysznic Old Spice oraz akcji Red Bull Stratos.

TomTom_AlmostViral

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: