Nadszedł prawdziwy „Cheermageddon” w sklepach sieci Old Navy

Black Friday to popularne w USA określenie piątku następującego po Dniu Dziękczynienia (Thanksgiving Day) będącego od dekady dniem oficjalnie rozpoczynającym świąteczne szaleństwo zakupowe stymulowane różnymi mega okazjami oferowanymi przez sieci handlowe, które otwierają sklepy nawet o północy z czwartku na piątek, by przyciągnąć jak najwięcej zakupoholików. Popularna sieć odzieżowa Old Navy swój tegoroczony Black Friday nazwała Cheermageddon, a w promującym go spocie pojawia się aktor George Takei znany z serii Star Trek, który wykonuje nową wersję wielkiego hitu grupy Aerosmith „I don’t want to miss a thing” – tym razem zatytułowaną „I don’t want to miss a deal”…

Spot pt.  Old Navy Presents: „I Don’t Want to Miss a Deal” pojawił się w sieci 10 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 3.1 miliona wyświetleń na YouTube oraz 21 tysięcy share’ów na Facebooku.  Kampanię przygotowała agencja Crispin Porter + Bogusky.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: